Webová aplikace Sony Tvůj úsměv – marketingová komunikace fotoaparátů.
Marketingový projekt Sony Tvůj úsměv měl za cíl zábavnou a nenásilnou formou seznámit trh s novou funkcí fotoaparátů Sony – „Smile shutter“, která automatickou detekcí obličejů/úsměvů dokáže zaostřit na tvář a přesně v okamžiku úsměvu automaticky vyfotit skvělou fotku.
Komunikace byla postavena na fotografické soutěži, ve které lidé nahrávali na web nejlepší fotografie obsahující rozesmáté lidi a sami je mohli vedle odborné poroty také hodnotit. Mapa úsměvů – propojení fotogalerie úsměvů s Google maps umožnilo efektivně docílit výsledku, kdy se na základě automatického propojení nahrávané fotky s PSČ vytvářela dynamická mapa ČR, zobrazující regiony s nejvíce úsměvy. Uživatelé, kteří nahráli fotografii, získali možnost vyvolání 20 fotografií ve vybraném Sony centru a byli zařazeni do soutěže o ceny (fotografické sady, let balonem s přihlášenou fotkou vytištěnou na plastové fólii 3 x 3 metry a zavěšenou pod košem balonu).
Součástí projektu byla i integrovaná image kampaň, která běžela hlavně na komunitních serverech a fotoserverech. V rámci této kampaně byly použity dynamicky generované flashové bannery, které obsahovaly přihlášené fotky od reálných uživatelů z daného serveru. Tím se výrazně zvýšila věrohodnost a atraktivita kampaně pro příjemce.
Na microsite přišlo 100 tis. unikátních návštěvníků. Do soutěže lidé přihlásili 6 tis. fotografií. Komunikace vedla vedle obchodního cíle také k posílení citového vztahu zákazníků ke značce Sony. Projekt měl i charitativní podtext. Z každé nahrané fotografie věnovalo Sony minimálně 5 Kč nadaci Zdravotní klaun.
U nás jsme pro SONY a marketingovou akci Tvůj Úsměv vytvořili kompletní webovou aplikaci včetně flashových prvků pro zobrazení uživatelských fotografií.