Pořadí ve vyhledávání
Analýzy dokazují, že zhruba 85% webových prezentací lze nalézt prostřednictvím vyhledávače.
Pod známou zkratkou „SEO“ se skrývá anglický název „search engine optimization“, neboli česky „optimalizace pro vyhledávače“. V současné době se jedná o jednu z nejefektivnějších metod propagace na internetu vůbec.
Při správně provedené optimalizaci pro vyhledávače se vaše internetová stránka bude na vámi vybraná klíčová slova vyskytovat v první desítce vyhledávání na tom vyhledávači, pro který se optimalizuje (na českém internetu jde obvykle o dva vyhledávače – Seznam a Google). Tohoto lze docílit zlepšení kombinace dvou hlavních faktorů, podle kterých se vyhledávače rozhodují – tj. obsah stránky a její popularita.
Co je na SEO tak jedinečného? Jde především o vysokou návratnost investice a její předvídatelnost. Google i Seznam totiž zveřejňují hledanost slov, lze tedy snadno odhadnout, kolik návštěvníků se pomocí SEO podaří získat a tedy i to, jaké navýšení zisku tímto získáme. Návratnost investice přitom u SEO bývá v porovnání s ostatními druhy internetové propagace velmi vysoká.
Další výhodou SEO je to, že stránku s vaší nabídkou uvidí pouze ti, kteří ji na internetu aktivně hledají, tzn. každý návštěvník je zároveň potenciálním zákazníkem a konverzní poměry jsou tím pádem velmi příznivé – samozřejmě za předpokladu, že jsou zvolena ta správná klíčová slova.
Jedinou nevýhodou SEO je fakt, že výsledky nejsou vidět hned – vaše stránka bude ve výsledcích vyhledávání stoupat postupně a viditelné výsledky lze očekávat až po zařazení mezi první desítku vyhledávání. Toto je obvykle otázka řádově týdnů až několika měsíců, proto doporučujeme SEO doplnit PPC kampaněmi – v některých případech, kdy je konkurence na vybraných klíčových slovech opravdu vysoká, je možné PPC kampaněmi SEO zcela nahradit.
Máte-li zájem o více informací ohledně tohoto druhu propagace, jsme schopni pro vám sestavit cenovou nabídku na míru, stačí využít našeho kontaktního formuláře.
Před začátkem optimalizace pro vyhledávače (SEO) je důležité pochopit proces efektivní SEO kampaně.
Hustota klíčových slov informuje o tom, jak často se v textu objevuje hledaný výraz ve vztahu k celkovému počtu slov. Některé výrazy jsou více konkurenční, než-li jiné.
Optimalizace faktorů postupy na stránce za účelem zlepšení její pozice ve fulltextovém vyhledávání.
Součást optimalizace mimo vaši stránku za účelem zvýšení počtu kvalitních odkazů vedoucích nazpět.
První fází optimalizace proces zdaleka nekončí. Je důležité si nabyté pozice udržet nebo se u konkurenčních odvětví naopak dostat ještě více vpřed.
Analýzy dokazují, že zhruba 85% webových prezentací lze nalézt prostřednictvím vyhledávače.
Zhruba 96% uživatelů internetu provádí své hledání prostřednictvím jednoho z hlavních vyhledávačů jako Google, Bing, Yahoo, AOL, nebo v našich končinách známý Seznam.cz.
SEO umožňuje výběr klíčových slov a slovních spojení pro vyhledávání prováděné potenciálními zákazníky.
V lednu 2016 bylo provedeno více, než-li 17,5 bilionu hledání s více jak 342 biliony výsledků.
Správně provedené SEO a webová prezentace kompatibilní s roboty fulltextových vyhledávačů přivádí na váš web návštěvníky.
Dle statistik je jednoznačně prokázáno, že čím výše se váš web zobrazuje ve výsledcích vyhledávání tím více organické návštěvnosti z vyhledávačů na něj směřuje.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Vyjádřete prosím svůj souhlas s použitím cookies, abychom pro vás mohli zajistit ničím nerušený zážitek.
Více informací.