Je nesporným faktem, že uživatelská příjemnost internetové prezentace je základním předpokladem úspěchu podnikání na internetu. Nezorientuje-li se zákazník ve vaší prezentaci dostatečně rychle, opustí ji a vám tak uniká drahocenný zisk, který je v každém podnikání jedním z hlavních cílů.
Protože každý člověk je orignál, není v možnostech jediného člověka či několika jedinců odhadnout, jak bude většina uživatelů reagovat na různé varianty vaší prezentace. Naštěstí však existují metody, jak uživatelskou použitelnost objektivně a spolehlivě otestovat.
Testování použitelnosti, neboli uživatelské příjemnosti prezentace, vám umožňuje získat cenné informace o tom, jakou variantu prezentace zvolit. Jednou z nejefektivnějších, nejspolehlivějších a nejméně nákladných metod testování je tzv. metoda A/B.
Testování použitelnosti prezentace metodou A/B nevyžaduje žádné nákladné testovací centrum, jako je tomu u jiných dostupných metod. Probíhá jednoduše tak, že se vytvoří několik variant internetové prezentace, které se mezi sebou liší vždy právě jednou věcí. Obě varianty jsou poté otestovány reprezentativním vzorkem návštěvníků a ta varianta, která má prokazatelně nejlepší výsledky, je poté použita.
Přestože se až na vyjímky představující velké portály, nebo rozsáhlé elektronické obchody jedná o relativně nenákladnou metodu testování, je pro uspokojivý výsledek potřeba poměrně mnoho zkušeností – např. v tom, jaké varianty testovat – v čem je většinou rozdíl a v čem ne. V případě nedostatku zkušeností s testováním lze totiž očekávat, že zabere příliš mnoho času. Z těchto důvodů doporučujeme svěřit test použitelnosti do rukou profesionálů.
Společnost Direct-services pro vás zpracuje test použitelnosti rychle a za přijatelné ceny. Zvyšte svoji konkurenceschopnost na internetu a domluvte si konzultaci ohledně tohoto testu – budete překvapeni, jak malé detaily někdy dělají velký rozdíl a jak tyto detaily mohou znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.
A/B testování vám pomůže lépe pochopit preference zákazníků, získat pohled na efektivitu kampaně a sledovat jejich vývoj v čase. Výsledkem bude dosažení ideálních postupů pro vaše specifické návštěvníky. Proměnné určující konverzní poměr a segmentaci. Otestujete si rozdílný design, nadpis, jméno, obsah, CTA prvky a různé doby odeslání kampaně během dne.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Vyjádřete prosím svůj souhlas s použitím cookies, abychom pro vás mohli zajistit ničím nerušený zážitek.
Více informací.